SİZİ ARAYALIM

PR Danışmanlığı

Çok yaygın bir kalıp olan PR direkt olarak halkla ilişkilerin kısaltması olarak pazarlama sektörüne de önemli bir yer kaplamaktadır. Halkla ilişkilerden kasıt ise bir kurumun mevcut müşterileriyle ya da potansiyel müşteri adaylarıyla ne tarz bir iletişim kuracağıdır. Bu pazarlamada temel etkenlerden birisi olarak görülür ve aslında başarılı bir satış dinamiğinin en önemli yapı taşıdır. Zira marka bilinirliğinin artması için PR danışmanlığı büyük bir koz olarak düşünülebilir.

PR, şirketinizin ya da kuruluşunuzun, müşteriler ve potansiyel tüketiciler ile ne şekilde iletişim kuracağı, tanıtımı, görünürlüğünü internet veya görsel tüm medya organına tanıtılması için çalışmalar yapar. Birçok kurum ve kuruluşun olduğu günümüzde fark yaratmak için şirketler, Pr çalışmaları için Pr danışmanlığı hizmeti almaktadır. Bu şekilde sektör içerisinde daha kapsamlı rekabet eder ve tüketiciler ile sürdürülebilir ilişkiler kurabilirler.
Şirketinizin, hizmet veya ürün kalitesini artırmak ve daha fazla sayıda tüketiciyi kendi marka kültürünüze dahil edebilmek için Pr danışmanlığından yararlanmak son derece önemlidir.

Marka Güvenilirliğini Sağlamak

Kar Marjını Yükseltmek

Müşteri İlişkilerini Düzenlemek

Rekabette Güçlü ve Etkili Olmak

İzmir Medya Teknoloji A.Ş ile firmanızın nasıl bir iletişim standardı yakalayacağı, hangi standartlarda kampanyalar düzenleyerek kullanıcılarla organik bir bağlantıya sahip olacağını belirleyebilirsiniz. Günümüzde kurumlar dijital ve konvansiyonel medya üzerinden çok çeşitli metotları kullanarak reklam gibi etkileşim araçlarıyla iletişimi güçlendirmeyi amaçlamaktadır. Bu iletişimin hangi kıstasları kapsadığı, nasıl bir yol izleneceği ve hangi yayın organlarının tercih edileceği ise direkt olarak PR ekibi tarafından belirlenmelidir.

 

Uzman bir PR ekibi ile çalışmanın şirketinize pek çok faydası olabilir. Bunlar kârlılığınızı arttırmak başta olmak üzere kurumsal kimliğinizin oturması, marka bilinirliğinizin yaygınlaşması, sektörde daha sağlam bir pozisyonda konumlanmanız ve güvenilirlik ile birlikte gelen yüksek rekabet gücü olarak sıralanabilir. Tüm bu kazanımlar için hem mevcut müşterilerinizi korumalı ve onlar için özel bir iletişim dili kullanmalı, hem de yeni potansiyel müşterilerinizi kazanabilmek adına daha etkin bir PR çalışması yapmalısınız.

Marka Bilinirliği İçin Özel PR

İzmir Medya PR danışmanlığı konusunda tecrübesiyle çok sayıda firmanın tercihi olduğu için kurumunuzu bir üst segmente taşıyabilir. Çünkü farklı sektörlerde ve farklı rekabet ortamlarında yer alan firmalarla başarıya ulaşması PR alanında ne kadar uzman bir kadroyla çalıştığını göstermektedir. Dolayısıyla şirkete, sektöre ve taleplere bağlı olarak değişken noktalara yönelerek en doğru stratejiyi belirlemesi mümkün hale gelmektedir.

 

Yalnızca internette değil aynı zamanda TV ve radyo gibi geleneksel yayın organlarında, müşteri kitlesinin demografik yapısına göre yazılı ve basılı medya reklamlarında, sosyal medyada ya da müşterilerinizin iletişim aracı olarak seçtiği her unsurda PR önemini ortaya koymaktadır. En basit örnekle bir firmanın müşteri hizmetlerinin kurumsal bir ağızla mı yoksa daha sıcak ve samimi bir ağızla mı konuşacağı önceden planlanmış ve projelendirilmiş bir PR çalışmasıdır.

 

Marka bilinirliği günümüzde en önemli koşullardan birisi olarak görüldüğü için kurumların ilk hedefi bu olmaktadır. Fakat marka bilinirliğinin zaman içerisinde artan müşteri kitlenizle daha hızlı ve stabil bir biçimde artacağını da unutmamak gerekiyor. Dolayısıyla asıl amaçlardan birisi olan ürün ve hizmet satışının arttırılması, bilinirliğin artarak kârı da yükseltmesi şeklinde yorumlanabilir. Tümüyle kazanç odaklı bir çalışma bütününü içerisine alan PR danışmanlığı yalnızca ürün ve hizmet satışı için de geçerli değildir. Bir sanatçının, bir filmin ya da yeni sunulacak bir sanat eserinin de PR çalışması günümüz pazarlama dünyasında en önemli adımlar arasındadır.

Strateji & İnovasyon
Kurumunuzun kimliğinin kamuoyunda ve içinde bulunduğu sektörde üst sıralarda yer alması için sizlere hizmet veriyoruz.

Müşterilerinizden ve tüketicilerinizden gelen geri dönütler sayesinde, kendinizi geliştirme imkanı bulabilirsiniz. Bu açıdan bakıldığında doğru hedef kitleye ulaşım, geri bildirimlerin kayıt altında tutulması, itibar yönetimi ve marka imajı takibi gibi alanları İzmir Medya Pr danışmanlığı hizmetine emanet edebilir ve yükselişinizi izleyebilirsiniz.

Pr danışmanlığı hizmetimiz ile markanızın fiziksel ve duygusal yararlarını daha net tespit eder, profesyonel ve çeşitli stratejiler ile markanızın yararlarını hedef kitlenize ulaştırabiliriz. Sektör içerisinde ayakta kalabilmeniz ve kar marjlarını en yüksek düzeye çıkarabilmek adına stratejiler oluştururuz. Ve olası kriz yönetimi konusunda riskleri en aza indirme, kriz yönetimi konusunda çalışmalar hazırlayarak bu krizlerin müşteri ilişkilerinize zarar vermeyeceğinin teminatını sağlarız.

Aynı zamanda bu sorunların medya kanalları arasında yayılmasının engeller marka imajına zarar verecek haberlerin tersine çevrilmesini sağlarız. Marka imajı, tüm şirketler için ikame edilemez bir olgudur ve işletme sahiplerinin bu konuya özen göstermesi günümüz rekabet koşullarında şart olarak görülmektedir. Bu yüzden sürekli olarak kendinizi yenilemeniz ve diğer markalar ile rekabet edebilmeniz için iç ve dış geri dönütleri analiz edebilmemiz ve şirketinizin marka değerini yükseltmemiz için hemen iletişime geçin.

Strateji ve İnovasyon Belirlerken Profesyonel Adımlar

Pazarlamada aktif bir rol oynamak için büyük bir ekiple çalışmak önem arz eder. Aynı zamanda bu büyük ekibin tecrübeli, profesyonel ve iş disiplinine sahip olması da büyük bir avantaj yaratır. İzmir Medya PR çalışması için size sunduğu hizmetle tüm amaçlarınıza ulaşmanızı mümkün kılar. Çünkü henüz çalışmalara başlamadan önce alanında uzman isimlerle aynı masaya oturarak projeniz için yapılması düşünülen ve gereken her detaya hakim olursunuz. Öncelikle strateji belirlenir ve günümüz inovatif detayları üzerinde durulur. Böylece hedef kitlede istenilen his kolayca uyandırılabilir.

  • Marka bilinirliğini arttırmak
  • Markanın güven duygusunu pekiştirmek
  • Müşteri ilişkilerini bir üst noktaya taşımak
  • Müşteri memnuniyeti yaratmak
  • Artan müşteri memnuniyetiyle müşteri sayısını arttırmak
  • Hedef kitlenin büyümesiyle kârlılığı arttırmak
  • Daha güçlü bir rekabet potansiyeli oluşturmak
  • Sektörün önde gelen markası haline gelmek

 

Tüm bu adımlar başarılı bir PR çalışması ile şirketlere sunulabilecek pozitif sonuçları temsil ediyor. Dolayısıyla bu sürece müşterilerinizin size yaptığı geri bildirimleri de dahil etmek gerekiyor. İzmir Medya Teknoloji A.Ş olarak geri bildirimlerin toplanması, kayıt altına alınması, analiz edilmesi ve risk raporu oluşturulması gibi alanlarda da yükünüzü hafifletiyoruz. Sizin için kâr marjını yukarıya çekecek, daha az risk faktörü barındıran tüm pazarlama hamlelerini uygun koşullarda reklam kampanyalarıyla firmanıza kazandırıyoruz.

PR Danışmanlığı Ne Demek?

PR ajansları oldukça fazla olduğu için kimi firmalar bünyelerinde bir PR Danışmanı bulundururken kimi firmalar PR Ajansları aracılığı ile firmanın halka ilişkiler kısmını düzenlemektedir.

PR Hizmetleri Nelerdir?

Daha çok firmaların halkla ilişkiler gücünün doğru kullanılmasını sağlamaktadır. Marka ile tüketici arasında bir iletişim dili oluşturarak markanın ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yapmaktadır.

PR Danışmanı Ne İş Yapar?

Ticari ilişkiler , müşteri ilişkileri , satış stratejilerini inceleyerek doğru yönlendiren uzman kişilerdir. Markanın bulunduğu konumdan daha ileri seviyelere taşımak için alt yapı hazırlığı yapmaktadır.

PR Danışmanlığı Almanın Avantajları Nelerdir?

Firmanın daha hızlı kalkınmasını sağlamaktadır. Firmanın çalışanları ve tüketicileri arasındaki iletişimi arttırır. Sosyal medyadaki firma dilinin kullanımı ile birlikte firmanın prestiji artmaktadır. Kriz ya da sorunlu durumlarda firmanın daha az zararla kurtulmasını mümkün kılmaktadır.

Sorularınız mı var? Detaylı bilgi için...
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak ya da projeleriniz için bize ulaşın.

♫ ♩
♯ ♪
İzmir Medya
WhatsApp ile gönder