Marka Bilinirliği İçin Özel PR
İzmir Medya PR danışmanlığı konusunda tecrübesiyle çok sayıda firmanın tercihi olduğu için kurumunuzu bir üst segmente taşıyabilir. Çünkü farklı sektörlerde ve farklı rekabet ortamlarında yer alan firmalarla başarıya ulaşması PR alanında ne kadar uzman bir kadroyla çalıştığını göstermektedir. Dolayısıyla şirkete, sektöre ve taleplere bağlı olarak değişken noktalara yönelerek en doğru stratejiyi belirlemesi mümkün hale gelmektedir.
Yalnızca internette değil aynı zamanda TV ve radyo gibi geleneksel yayın organlarında, müşteri kitlesinin demografik yapısına göre yazılı ve basılı medya reklamlarında, sosyal medyada ya da müşterilerinizin iletişim aracı olarak seçtiği her unsurda PR önemini ortaya koymaktadır. En basit örnekle bir firmanın müşteri hizmetlerinin kurumsal bir ağızla mı yoksa daha sıcak ve samimi bir ağızla mı konuşacağı önceden planlanmış ve projelendirilmiş bir PR çalışmasıdır.
Marka bilinirliği günümüzde en önemli koşullardan birisi olarak görüldüğü için kurumların ilk hedefi bu olmaktadır. Fakat marka bilinirliğinin zaman içerisinde artan müşteri kitlenizle daha hızlı ve stabil bir biçimde artacağını da unutmamak gerekiyor. Dolayısıyla asıl amaçlardan birisi olan ürün ve hizmet satışının arttırılması, bilinirliğin artarak kârı da yükseltmesi şeklinde yorumlanabilir. Tümüyle kazanç odaklı bir çalışma bütününü içerisine alan PR danışmanlığı yalnızca ürün ve hizmet satışı için de geçerli değildir. Bir sanatçının, bir filmin ya da yeni sunulacak bir sanat eserinin de PR çalışması günümüz pazarlama dünyasında en önemli adımlar arasındadır.