SİZİ ARAYALIM

Kurumsal Kimlik

Bir kurumsal kimlik tasarımı için en önemli şey kurumla ilgili verilerin eksiksiz olarak analiz edilmesidir. Yapılan analiz neticesinde kurumun karakterine, hedef kitlesine ve kurumun vermek istediği mesajlara dikkat edermek gerekmektedir. İzmir Medya; kurumsal kimlik tasarımında öncelikle, tasarım süreci öncesinde yapılacakların tespiti ve onayını alır, tasarım sürecinin zaman planlamasını yapar, sunumunu en titiz ve yaratıcı şekilde hazırlar, onay alır, onaylanan tasarımların baskı ve uygulama sürecinin zamanlamasını ayarlayıp servis eder. Kurumsal kimlik tasarımı her kurumun olmazsa olmazıdır. Tasarımlarınızı yapmak için sizleri bekliyoruz.

Kurumsal Kimlik, kendinizi potansiyel müşterilerinize tanıtmak için kullandığınız eksiksiz bir şirket grafik çözümüdür. Ana özelliği, her kurumsal kimlik grafik tasarım unsurunda tanınan bir stildir. Kurumsal kimlik 3 ana unsurdan oluşur  logo, kartvizit ve memorandum dan oluşmaktadır.

Şirketiniz kendi başına bir varlıktır.

Karakterini yansıttığı görüntüde , pazarda , sunuluş biçiminde ve hedef kitle ile iletişim kurarken gösterilebilir.

Şirketin kendine ait bir kimliği olmalı . onu şık, profesyonel ve kavramsal olarak net bir şekilde sunmayı asla unutmamalısınız.

Yaratıcı ekibimiz şirketinizin görsel kimliğini tasarlar

şirketiniz ve çalışanlarınıza mümkün olan en güçlü kurumsal kimliği oluşturmak için bize ulaşın…

Markanın değerini arttıracak ve aynı zamanda sektörde daha sağlam adımlarla ilerlemesini mümkün kılacak en önemli kriter kurumsal kimlik tasarımı olarak belirtilebilir. Bir şirketin, markanın ya da kurumun müşterilerine karşı tercih ettiği ifade etme şeklini kısaca kurumsal kimlik olarak tanımlayabiliriz. Bu aynı zamanda pazarlamada ne gibi bir ölçeğe sahip olduğunu, reklam kampanyalarının yönetimini, müşteri ilişkilerini ve tabii ki PR çalışmalarını da belirleyecek olan ana unsurdur.

 

Dolayısıyla bir markanın değerinin açığa çıkarılabilmesi için o marka özelinde yaratılmış olan kurumsal kimliğin gerçek kitlesine hitap edebiliyor olması şarttır. Tüm pazarlama enstrümanları buna göre belirlenir ve aynı zamanda reklam kampanyalarının başarılı olması, hedeflenen kazanımların elde edilmesi ve sektörde yükselme grafiği yakalanması için zorunludur. Verilerin analizinin yapılması ile başlayan süreç, hedef kitle belirlenmesi ve hedef kitleye uygun bir kurumsal kimlik çalışması yapılması önem arz eder.

 

İzmir Medya Teknoloji A.Ş şimdiye kadar pek çok firmanın sektörel anlamda başarıya ulaşmasında önemli bir kriter olan kurumsal kimlik çalışmalarını üstlenmiştir. Referans açısından bu kadar geniş bir yelpaze sunabiliyor olması ise farklı alanlarda da başarılı projelere imza attığının göstergesidir. Kurumlar ya da markalar belirli bir mesaj iletmeye güdümlüdür. Bunu kitlesine doğru bir biçimde yansıtarak doğru ifadelerle iletebilmesi için öncesinde bir kurumsal kimlik yaratılır. Sonrasında ise pazarlamaya dair tüm aşamalarda bu kurumsal kimliğe bağlı kalınarak çalışmalar projelendirilir.

Kurumsal Kimlik Hizmeti Neleri Kapsar?

Kurumsal kimlik birçok öğeye sahiptir. Kurumsal kimliği oluşturan öğelere örnek vermek gerekirse; firmanın ürettiği ürünler ve bunların ambalajları, firmalar tarafından düzenlenen sergiler, fuayeler, fuarlar, firmaların kurum içinde ve dışında kullandıkları antetli kağıtlar, zarflar, dosyalar, bina, ofis ya da şantiye alanları gibi firmaların içinde yer aldıkları çevre, firmalara ait tabelalar ve diğer çeşitli yönlendirme araçları, firmalar tarafından çıkarılan kurumsal yayınlar ve raporlar, firmalara ait kataloglar, reklamlar veya broşürler, firma çalışanlarına ait kartvizitler, bunların yanı sıra firma adına kesilmiş faturalar ve irsaliyelerle tahsilat mektupları, firmanın bayrakları, defter, takvim ya da ajanda gibi promosyon ürünleri firmanın kurumsal kimliğini oluşturan öğeler olarak sıralayabiliriz.

GÜÇLÜ BİR KURUMSAL KİMLİK ÇALIŞMASI
FİRMANIN DEĞERLERİNİ VE PAZARLAMA TAKTİĞİNİ YANSITIR

Kurumsal kimlik çalışması için öncelikle detaylı bir kurumsal kimlik rehberi hazırlanır. Bu çalışmayla markayı temsil eden her kişinin ve materyalin baştan sona aynı dili konuşması amaçlanır. Böylece firmanın hem görsel kimliği hem de iletişimde kullanacağı söylem, ifade ve standartların belirlenerek ilerideki süreçte deformasyona uğraması önlenmiş olur. Kurumsal kimlik çalışması yapılırken firmanın kısa ve uzun vadeli hedeflerine ulaşabilmek için son kullanıcı ya da hedef kitlenin duygularına hitap eden, bilinçaltına yerleşebilen profesyonellikte bir strateji belirlenmesi mantıklı bir yaklaşım olur. Kurumsal kimlik rehberinde mutlaka olması gerekenler;

  • Marka sembolü
  • Logo çizimi, rengi, oranları, ayrıntıları ve tüm vektörel formatları
  • Duyurular ve firma tanıtımlarında logotaypın oranları ve örnek kullanımları
  • Logonun farklı zeminlerde ve hizalarda kullanımı
  • Yazı karakterleri ve ölçüleri
  • Baskı ve yayın kuralları
  • Web tasarımlarında kullanılacak Web logo, banner, favicon
  • Sosyal medya kapak ve profil görselleri
  • Televizyon ekranlarındaki ölçülendirmeler ve TV packshot standartları
  • Görsel kimlik ve söylemlerle ilgili motto ve slogan metinleri
  • Markanın hikayesinin anlatıldığı bir bölüm, vermek istediği mesajlar, varsa kilometre taşları ve rakiplerine göre fark yaratan özellikleri de belirtilmelidir.

Unutulmaması gereken bir nokta da çok iyi hazırlanmış kurumsal kimlik kriterleriniz olsa da bulunduğumuz çağda dinamiklerin çok hızlı değiştiği gerçeği. Kurumsal kimlik zamanın gerektirdiği oranda revizyona uğrayabilmeli, genel algıyı bozmayacak düzeyde yavaşça gerçekleştirilmeli. Tüketicilerin aklında kalan, çabuk hatırlanan ve hayranlık barındıran bir marka yaratabilmek doğru planlanmış, gelişime ve değişime uygun bir kurumsal kimlik çalışması ile mümkün.

Tasarlatmak İstediğinizi Seçin

Logo Tasarımı

Logo ve Kartvizit

Logo ve Kurumsal Kimlik

 

Marka Değerinizi Ortaya Çıkarın

İzmir Medya kurumsal kimlik tasarımı için tamamıyla müşteri odaklı bir çalışma altyapısı hazırlanmıştır. Bu bağlamda da taleplerinizi karşılayan, tamamıyla öngörülen bir gelişim süreci kat edilir. Tüm reklam çalışmalarında kullanılacak olan logo, görsel ve ifade dili bir araya getirilerek tanıtımlar kitleyle paylaşılır. Pazarlama aşamasında da tüm çalışmalar için hizmet veren firmamız aynı zamanda sizin isteklerinize karşılık verebilecek bir çalışma ortamı yaratmaktadır.

 

Potansiyel müşterilere ulaşabilmek, mevcut hedef kitleyi doğru yönlendirmek, satış ve kârlılığı arttırarak marka bilinci oluşturmak adına kurumsak kimlik çalışmalarına önem verilmesi gerekir. Pazarda en güçlü markaların bu noktada çok ciddi çalışmalar yaptığını gözlemlediğinizde kendi markanızı da onların arasına dahil etmek isteyebilirsiniz. İşte bu yüzden İzmir Medya kurumsal kimlik çalışması yaptırarak ilk adımı doğru bir şekilde atmanız tavsiye edilebilir.

 

Kreatif bir ekiple çalışmak firmanıza görsel anlamda ciddi bir kazanım sağlayacağı gibi aynı zamanda ifade dili açısından da büyük bir avantaj yaratır. Sloganlar, reklam metinleri, hedef kitleyi harekete geçirebilecek promosyonlar, duyurular ve reklamların içeriği tümüyle kurumsal kimlik baz alınarak tasarlanmaktadır. Şirketinizin varlığını güçlendirerek sektörün güçlü oyuncularından birisi haline gelmesi için etkileyici bir kurumsal kimlik sahibi olmak gerekmektedir. Bu yalnızca firmanızın marka değerini yükseltmekle kalmaz aynı zamanda müşteri sadakati yaratarak bağlılığı güçlendirebilir.

Kurumsal Kimlik Tasarımı Nedir?

markanın ismi ile başlayan kurumsal kimliğin logo , kartvizit ve sloganlarla desteklenmesidir. Tasarım yapılırken markaya hitap eden renk ve ögeler kullanılmalıdır.

Kurumsal Kimlik Tasarımı Ne Kadar?

İşletmenizin büyüklüğüne göre ve tasarım taleplerinize göre değişmektedir. Dolayısı ile küçük bir işletme için yapılacak olan çalışma ile büyük bir firma için yapılacak çalışma farklı olmaktadır. kurumsal kimlik tasarım fiyat teklifi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Kurumsal Kimlik Tasarımı Kriterleri Nelerdir?

Çalışmanın farklılığı , Çalışmanın firma kimliği ile alaka düzeyi , çalışma materyallerinin birbiri ile tutarlılığı önemli olmaktadır. Bu kriterlerin bir araya gelmesi ile firmaya duyulan saygınlığı da arttırmaktadır.

Sorularınız mı var? Detaylı bilgi için...
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak ya da projeleriniz için bize ulaşın.

♫ ♩
♯ ♪
İzmir Medya
WhatsApp ile gönder