E-ticaret yapmanın pek çok farklı alternatif yolu olduğu biliniyor. Bunun en bilinir yollarından birisi ise tabii ki mevcut pazaryerlerini tercih ederek satış yapmaktan geçiyor. Ancak sektörde farklı konumlanmak isteyen her markanın kendisine ait özel bir e-ticaret yazılımı kullanmak istemesi normaldir. Ki zaten müşteriler üzerinde yaratılacak olan kurumsal kimlik, marka bilinirliği ve aynı zamanda müşteri sadakati için de bu gibi unsurlar fazlasıyla önemlidir. Doğal olarak e-ticaret için başarıya giden yollardan birisi de buradan geçmektedir.
Bunu daha profesyonel bir şekilde sunabilmek ise başarının yarısı olarak nitelendirilebilir. Çünkü insanların güvenilirliğe olan bakış açısı e-ticaret için en önemli noktaya dönüşüyor. Mesela İzmir Medya e-ticaret yazılımı konusunda tamamıyla güvenilirlik odaklı bir hizmet sunuyor. Bu sayede tamamlanmış projelerin tümü söz konusu markaya değer katıyor. Kullanıcılar arasında da mevcut pazaryerlerinden alışveriş yapmak ile e-ticaret sitesi üzerinden alışveriş yapmak arasında bir fark gözlemlenmiyor. Direkt olarak kullanıcı tabanlı düşünüldüğünde bunun değerini anlamak mümkün.